Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Jestliže sníh listopadový dlouho zůstane, více než hnůj polím prospěje.

Pranostika na akt. den

Z ledu Alžběta má brod, u Kateřiny znám Ond.

Zruč na mapě

Kliknutím otevřete mapový prohlížeč

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

PŘEKLADAČ - UPŘESNĚNÍ

Univerzální překladač na těchto webových stránkách je implementací strojového překladače, který automatizovaně překládá zadané textové informace. Nejedná se tedy o stoprocentní překlad obsahu. Systém je ale postačující k základnímu porozumění.

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Činnost odboru

 
Odbor zajišťuje bytovou politiku města a komplexní správu majetkových souborů souvisejících s budovami Města od výkonu vlastnických práv, přes správu až po jejich vlastní údržbu.
 
Pracovní doba
Pondělí, středa:  6 - 15:30 hodin
Úterý: 6 - 14 hodin
Pátek: 6 - 13:30 hodin
 
Základní členění spravovaného majetku:
  • bytový fond
  • nebytové prostory
  • školská zařízení
  • další účelové budovy (Zručský zámek apod.)
 
Jedná se především o tyto činnosti:
Bytový fond Města:
  • správa a zajištění údržby, oprav a rekonstrukcí byt. domů
  • pronájem bytů, uzavírání nájemních smluv, předpis nájemného
  • služby spojené s užíváním bytů a jejich předpis a vyúčtování
  • sledování plateb za byty, urgence
  • evidence pronajatých a volných bytů
  • přijímání žádostí o byt, jejich kontrola a předání bytové komisi
  • změny nájemních smluv, přechod nájmu, výměny bytů
  • hlášení změn a počtu osob v bytě
  • vyjádření v soudních sporech k bytovým záležitostem
  • provádění místních šetření v bytech, kontrola užívání
  • řešení případů porušování nájemních smluv a povinností nájemce                                  
 
Nebytové prostory:
  • pronájem, kontrola a evidence nebytových prostor
  • jednání se zájemci o pronájem
  • zveřejňování záměrů na pronájem
  • uzavírání nájemních smluv, fyzické předávání a přebírání nebyt. prostor
  • kontrola užívání nebyt. prostor, kontrola oprav a úprav prováděných nájemci 
 
Budovy školských zařízení:
  • správa a zajištění větších oprav a rekonstrukcí
  • zajištění údržby v rozsahu uzavřených smluv
  • spolupráce s jednotlivými uživateli v oblasti správy užívaných objektů 
 
Účelové budovy:
- správa a zajištění oprav a rekonstrukcí vč. údržby (mimo areálu budov TS)
- správa budov Zručského zámku a dvora, Sportovní haly, Zdrav. střediska a dalších
- kontrola užívání budov předaných do správy nebo do užívání jiným subjektům
 
Dále obor SM na spravovaném majetku zajišťuje:
  • výkon investičního dozoru a inženýrské činnosti, investiční záměry
  • nepřetržitou havarijní službu na ochranu spravovaného majetku a pro předcházení škodám
  • opravy a komplexní údržbu vlastními pracovníky
  • obsluhu plynových kotelen do 100 kW a vlastní kotelny na pevná paliva
  • skladové hospodářství
  • vedlejší pokladnu - pro možnost přímých plateb nájemného, faktur, nedoplatků apod.
  • sledování a kontrola spotřeb energií a vody u vytipovaných objektů, kontrola faktur a jejich rozúčtování
  • kontrola a zajištění údržby technického zařízení spravovaných budov včetně výtahů, vzduchotechniky, elektronického zabezpečení, STA, požární signalizace, požárního zabezpečení /hydrantů, hasících přístrojů/
  • úklidové práce
  • centrální nákup a zásobování školských i městských zařízení zejména úklidovými, pracími a dalšími prostředky
  • provoz prádelny pro školská, městská a sport. zařízení vč. svozu a rozvozu prádla
 
Organizační a personální členění odboru:
  • vedení odboru, smluvní vztahy, technické odd., přejímky nebyt., revize, prevence, zabezpeč. zařízení, kontrolní, investiční činnost a techn. dozor investora, facility management
       Lubomír Dolák             tel.: 327 531 416   dolak@mesto-zruc.cz
 
  • oddělení předpisu nájmu a údržby, přejímky a kontrola už. bytů, mzdové podklady, kontrola došlých faktur a evidence spotřeb energií, vlastní fakturace, taj. bytové komise, sklad, pokladna, úklid vlastní budovy SM
       Martina Secká             tel.: 327 531 538   secka@mesto-zruc.cz
 
  • skladové hospodářství a pokladna, majetek odboru, materiál BOZP, autoprovoz a PHM, admin. práce, spisová služba, archív, koordinace užívání nebyt. prostor, nákup mat., úklid vlastní budovy SM
       Martina Secká             tel.: 327 531 538   secka@mesto-zruc.cz
 
  • údržba, obsluha technických zařízení a kotelen, odečty a kontrola měřidel, prádelna, zásobování, úklid, správa haly

        provozní zaměstnanci odboru         mobil: 724 233 704   sm@mesto-zruc.cz