Činnost odboru
Technické služby byly jako odbor Městského úřadu zřízeny Radou města Zruč nad Sázavou usnesením č. 151/02 ke dni 1. 5. 2002. V čele odboru je RMě jmenovaný vedoucí. Dále na odboru pracuje 1 referentka, 5 řidičů - údržbářů, 1 elektrikář, 1 zedník, 2 řidiči - dělníci, 1 zahradnice. Odbor plní úkoly uložené mu tajemníkem MěÚ a RMě.
Náplň činnosti odboru:
- údržba a obnova veřejné zeleně
- údržba travnatých ploch na veřejných prostranstvích
- úklid města
- svoz velkoobjemového a biologického odpadu
- údržba veřejného osvětlení
- údržba chodníků a komunikací
- zimní údržba ulic a chodníků
- údržba dopravního značení v majetku Města
- výkopové práce a úpravy terénu Bobcatem
- práce ve výškách s vysokozdvižnou plošinou
- práce zametacím vozem
- opravy a údržba stávajícího vozového parku
- opravy a údržba vozů dobrovolného hasičského sboru ve Zruči, Nesměřicích a Želivci
- údržba a drobné opravy služebních osobních aut
- přeprava materiálu
- doprava, výkopové práce, práce s plošinou, zametacím vozem a mulčovačem pro cizí firmy a občany na základě objednávek
- údržba vpustí kanalizační sítě
- práce pro příspěvkové organizace zřízené Městem (MŠ, ZŠ, ZUŠ)
- spolupráce při opravách městského rozhlasu
- údržba a drobné opravy na hřbitovech
- opravy urnových schránek na základě požadavků občanů
- údržba a opravy plakátovacích ploch a vývěsních skříněk
- výlep plakátů
- údržba dětských hřišť
- další činnosti dle nařízení tajemníka MěÚ a RMě
Administrativní činnost odboru:
- pokladna
- fakturace
- skladové hospodářství
- mzdové podklady
- koresponcence, spisová služba
- evidence PHM jednotlivých vozidel
- evidence a výdej OOPP zaměstnancům
- zpracovávání přehledů a statistik
- zajišťování školení zaměstnanců BOZP A PO
- školení na stroje
- nákup náhradních dílů pro stroje
- sledování plnění rozpočtu
- příjem plakátů
Činnost odboru - správa majetku
Základní členění spravovaného majetku:
- bytový fond
- nebytové prostory
- školská zařízení
- další účelové budovy (Zručský zámek apod.)
Jedná se především o tyto činnosti:
Bytový fond Města:
- správa a zajištění údržby, oprav a rekonstrukcí byt. domů
- pronájem bytů, uzavírání nájemních smluv, předpis nájemného
- služby spojené s užíváním bytů a jejich předpis a vyúčtování
- sledování plateb za byty, urgence
- evidence pronajatých a volných bytů
- přijímání žádostí o byt, jejich kontrola a předání bytové komisi
- změny nájemních smluv, přechod nájmu, výměny bytů
- hlášení změn a počtu osob v bytě
- vyjádření v soudních sporech k bytovým záležitostem
- provádění místních šetření v bytech, kontrola užívání
- řešení případů porušování nájemních smluv a povinností nájemce
Nebytové prostory:
- pronájem, kontrola a evidence nebytových prostor
- jednání se zájemci o pronájem
- zveřejňování záměrů na pronájem
- uzavírání nájemních smluv, fyzické předávání a přebírání nebyt. prostor
- kontrola užívání nebyt. prostor, kontrola oprav a úprav prováděných nájemci
Budovy školských zařízení:
- správa a zajištění větších oprav a rekonstrukcí
- zajištění údržby v rozsahu uzavřených smluv
- spolupráce s jednotlivými uživateli v oblasti správy užívaných objektů
Účelové budovy:
Dále obor SM na spravovaném majetku zajišťuje:
- výkon investičního dozoru a inženýrské činnosti, investiční záměry
- nepřetržitou havarijní službu na ochranu spravovaného majetku a pro předcházení škodám
- opravy a komplexní údržbu vlastními pracovníky
- obsluhu plynových kotelen do 100 kW a vlastní kotelny na pevná paliva
- skladové hospodářství
- vedlejší pokladnu - pro možnost přímých plateb nájemného, faktur, nedoplatků apod.
- sledování a kontrola spotřeb energií a vody u vytipovaných objektů, kontrola faktur a jejich rozúčtování
- kontrola a zajištění údržby technického zařízení spravovaných budov včetně výtahů, vzduchotechniky, elektronického zabezpečení, STA, požární signalizace, požárního zabezpečení /hydrantů, hasících přístrojů/
- úklidové práce
- centrální nákup a zásobování školských i městských zařízení zejména úklidovými, pracími a dalšími prostředky
- provoz prádelny pro školská, městská a sport. zařízení vč. svozu a rozvozu prádla
Organizační a personální členění odboru:
- vedení odboru, smluvní vztahy, technické oddělení., přejímky nebyt., revize, prevence, zabezpeč. zařízení, kontrolní, investiční činnost a techn. dozor investora, facility management
Bc. Radek Hampl:
- tel.: 604 871 065
- e-mail: hampl@mesto-zruc.cz
- oddělení předpisu nájmu a údržby, přejímky a kontrola už. bytů, mzdové podklady, kontrola došlých faktur a evidence spotřeb energií, vlastní fakturace, taj. bytové komise, sklad, pokladna, skladové hospodářství, majetek odboru, materiál BOZP, autoprovoz a PHM, spisová služba, nákup materiálu
- tel.: 327 531 538
- mobil: 734 233 704
- e-mail: secka@mesto-zruc.cz
- údržba, obsluha technických zařízení a kotelen, odečty a kontrola měřidel, prádelna, zásobování, úklid, správa haly
- provozní zaměstnanci odboru