Činnost odboru
Náplň činnosti odboru
- údržba a obnova veřejné zeleně
- údržba travnatých ploch na veřejných prostranstvích
- úklid města
- svoz velkoobjemového a biologického odpadu
- údržba veřejného osvětlení
- údržba chodníků a komunikací
- zimní údržba ulic a chodníků
- údržba dopravního značení v majetku Města
- výkopové práce a úpravy terénu Bobcatem
- práce ve výškách s vysokozdvižnou plošinou
- práce zametacím vozem
- opravy a údržba stávajícího vozového parku
- opravy a údržba vozů dobrovolného hasičského sboru ve Zruči, Nesměřicích a Želivci
- údržba a drobné opravy služebních osobních aut
- přeprava materiálu
- doprava, výkopové práce, práce s plošinou, zametacím vozem a mulčovačem pro cizí firmy a občany na základě objednávek
- údržba vpustí kanalizační sítě
- práce pro příspěvkové organizace zřízené Městem (MŠ, ZŠ, ZUŠ)
- spolupráce při opravách městského rozhlasu
- údržba a drobné opravy na hřbitovech
- opravy urnových schránek na základě požadavků občanů
- údržba a opravy plakátovacích ploch a vývěsních skříněk
- výlep plakátů
- údržba dětských hřišť
- další činnosti dle nařízení tajemníka MěÚ a RMě
Administrativní činnost odboru
- skladové hospodářství
- mzdové podklady
- koresponcence, spisová služba
- evidence PHM jednotlivých vozidel
- evidence a výdej OOPP zaměstnancům
- zpracovávání přehledů a statistik
- zajišťování školení zaměstnanců BOZP A PO
- školení na stroje
- nákup náhradních dílů pro stroje
- sledování plnění rozpočtu
- příjem plakátů
Činnost odboru - správa majetku
Odbor zajišťuje bytovou politiku města a komplexní správu majetkových souborů souvisejících s budovami Města od výkonu vlastnických práv, přes správu až po jejich vlastní údržbu.
Základní členění spravovaného majetku
- bytový fond
- nebytové prostory
- školská zařízení
- další účelové budovy (Zručský zámek apod.)
Jedná se především o tyto činnosti
Bytový fond Města
- správa a zajištění údržby, oprav a rekonstrukcí byt. domů
- pronájem bytů, uzavírání nájemních smluv, předpis nájemného
- služby spojené s užíváním bytů a jejich předpis a vyúčtování
- sledování plateb za byty, urgence
- evidence pronajatých a volných bytů
- přijímání žádostí o byt, jejich kontrola a předání bytové komisi
- změny nájemních smluv, přechod nájmu, výměny bytů
- hlášení změn a počtu osob v bytě
- vyjádření v soudních sporech k bytovým záležitostem
- provádění místních šetření v bytech, kontrola užívání
- řešení případů porušování nájemních smluv a povinností nájemce
Nebytové prostory
- pronájem, kontrola a evidence nebytových prostor
- jednání se zájemci o pronájem
- zveřejňování záměrů na pronájem
- uzavírání nájemních smluv, fyzické předávání a přebírání nebyt. prostor
- kontrola užívání nebyt. prostor, kontrola oprav a úprav prováděných nájemci
Budovy školských zařízení
- správa a zajištění větších oprav a rekonstrukcí
- zajištění údržby v rozsahu uzavřených smluv
- spolupráce s jednotlivými uživateli v oblasti správy užívaných objektů
Účelové budovy
- správa a zajištění oprav a rekonstrukcí vč. údržby (mimo areálu budov TS)
- správa budov Zručského zámku a dvora, Sportovní haly, Zdrav. střediska a dalších
- kontrola užívání budov předaných do správy nebo do užívání jiným subjektům
Dále obor SM na spravovaném majetku zajišťuje
- výkon investičního dozoru a inženýrské činnosti, investiční záměry
- nepřetržitou havarijní službu na ochranu spravovaného majetku a pro předcházení škodám
- opravy a komplexní údržbu vlastními pracovníky
- obsluhu plynových kotelen do 100 kW a vlastní kotelny na pevná paliva
- skladové hospodářství
- vedlejší pokladnu - pro možnost přímých plateb nájemného, faktur, nedoplatků apod.
- sledování a kontrola spotřeb energií a vody u vytipovaných objektů, kontrola faktur a jejich rozúčtování
- kontrola a zajištění údržby technického zařízení spravovaných budov včetně výtahů, vzduchotechniky, elektronického zabezpečení, STA, požární signalizace, požárního zabezpečení /hydrantů, hasících přístrojů/
- úklidové práce
- centrální nákup a zásobování školských i městských zařízení zejména úklidovými, pracími a dalšími prostředky
- provoz prádelny pro školská, městská a sport. zařízení vč. svozu a rozvozu prádla
Organizační a personální členění odboru
Vedení odboru, smluvní vztahy, technické oddělení., přejímky nebyt., revize, prevence, zabezpeč. zařízení, kontrolní, investiční činnost a techn. dozor investora, facility management
Bc. Radek Hampl
Oddělení předpisu nájmu a údržby, přejímky a kontrola už. bytů, mzdové podklady, kontrola došlých faktur a evidence spotřeb energií, vlastní fakturace, taj. bytové komise, sklad, pokladna, skladové hospodářství, majetek odboru, materiál BOZP, autoprovoz a PHM, spisová služba, nákup materiálu
Martina Secká
Údržba, obsluha technických zařízení a kotelen, odečty a kontrola měřidel, prádelna, zásobování, úklid, správa haly, provozní zaměstnanci odboru